Alla inlägg under november 2010

Av Zandra - 12 november 2010 22:06

shobre bloggen ! :] <3


idag fyller jag år   <3

intresant jag vet x'). HAHAH

men iaf.

idag har jag fått besök av ;

  • Kusinerna, Ramus, Oskar, Viktoria & hennes kille Stefan!.
  • Fastrarna, Eva & Ninni
  • Farmor !
  • Pappa & lillasyster Ohtilia !

Och sist men inte minst

  • värdens underbaraste pojkvän Christoffer & min underbara bror David :)

och dom gjorde värkligen min dag underbar !.

hände en sak iskolan idag "/, som jag inte mår så speciellt bra utav, så förlåt om jag är lite "fittig" eller kaxig mot nån av er !. men ah..

iaf, mormor & morfar har precis kommit :)..

och jag får deras precent imorgon   <3

och imorgon så


IMORGON ;

Så åker jag & värdens underbaraste mamma iväg till Valbo, men

jordens sötaste unge te lillesyrra, Tindra ;] <3..



juste !, MITT COMVIQ KOMPIS HAR FÅTT UT    </3

och mamma fyller på den 19;onde !..

satt alla kottar & pinnar vet de !..

men om ni vill något så ring, 0762580209 :)..

+ att jag finns på internet ;) HAHAHHA ! X''DDD..


finns väll inte så mycke mer oh skriva ?! XD




// ZANDRA KOCK !   <3


Av Zandra - 4 november 2010 16:52

hejhej bloggen ! [:


sorry för att jag inte lagt ut en inlägg på ett par dar..

men kan berätta lite va som hänt ;]


31 oktober ; stan m Frida <3

1 november ; va m älskling & david, om jag minns rätt..

2 november; fick min ipod, zabina fylde år,, och jag träffa folk + älskling ;)

3 november ; va m älskling, va med han från klockan 11 på morgonen till klockan 17.20 :),, vi "sov" hela tiden   <3


4 november; (idag ).

så har jag vart m Frida,, vi har knäppt en massa kort, typ 250 bilder, 208 bilder ligger ute på min bilddagbok,, så ni som vill kan ju kolla på www.bilddagboken.se och så söker ni på zandrakock  så får ni se lite av bilderna   <3..

kan va snäll oh lägga up 3-4 bilder på bloggen oxå, <3.


men ajah, vill ni veta en sak ? (A)..

klart ni vill XD..

men ah, jag har blivit käär så in i helvete !.. jag har värdens underbaraste kille   <3<3

han är så sjukt underbar, så de inte går att beskriva!.. <3.


men nu ska jag sitta här och sjuka ner mig, imorgon så ska jag va m älskling (L), oh man vet aldrig va som händer dåe   <3.


jag kanske lägger upp en inlägg imorgon, fårse :)


jag kan ge er lite låt tips,, eller ah. låtar som jag lyssnar på typ 24/7   <3


  1. Barre - när man står på spåret.
  2. Dj mangoo - you are my fantasy.
  3. Trifah & Viyan - mitt allt.
  4. N.M.E - fan är det med dig.
  5. Sofijah - vänta för alltid.
  6. Sofijah feat Olivia - du kom som en vind.
  7. Linkin park - one step closer.
  8. Dead by april - promise me.
  9. K'NAAN - stop for a minute.
  10. Bruno mars - just the way you are.
  11. Organism 12 - diamanttårar.

så de va inte direkt alla men jag orkar inte leta upp alla andra X'D.

men ajah, nu kommer 4 bilder <3


       


så ! [[':


// ZANDRAKOCK !    <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards