Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

23 Februari 2011 <3

Av Zandra - 23 februari 2011 19:49

Sorry bloggen ;* <3


Har inte gjort ett inlägg på ett bra jävla tag :'/

har lixsom glömt/inte orkat, blogga ;''p

H3H3.

men iaf, ehm jag skrev typ i Januari ?, kommer fuck no ihåg xd


Men iaf. på Söndag firar jag oh älskling 4 månader tsm   <3


Dagen :


dagen i skolan, -_-"

ehm, typ börja 08.10 ?, palla bry.

hade ändå matte i början. skit kul. NAAAAAAAT..

ööööh, sen vare typ. so. kolla på film oh fick prao grejer.

ska praoa vecka 10 xd <3

jag och Frida Rosén ska praoa på Apoteket i valbo ;) HAHAHAHA.

men iaf. sen typ hade vi svenskengelska, jag vi va i bibblan..

sen vare lunch    <3

va hungrig som en fucking jude ;''o..

sen hade vi tydligen NO-prov. som inte jag visste om, eftersom ingen hade sagt något, för har vart sjuk mycket sen hare hänt en massa sakerr.

men iaf. sen typ, ah hade vi idrott.

man skulle typ gå eller göra något i en timme. så jag och frida satt oh läste i någon jävla tidning, som vi baxa. HAHAHA X'''D

kan berätta lite va som händer i helgen ? xdd


Ihelgen, på fredag ska jag oh frida EVENTUELT, kolla när Antham har spelning på legenden (':, eller så ska jag träffa chrille ;p

sen på lördag, ska chrille på någon jävla fest, oh han ska sova hemma hos mig, så jag har ingen anning om hur vi ska göra, för jag ska inte gå..

skulle egentligen men tydligen inte längre..

men ajah, iaf..

sen på söndag firar ju jag oh chrille 4 månader tsm <3

så vi ska väll typ, gö något ^^<3


ni kan få några bilder från helgen ( 18,19,20 feb ) ;


Jag och Chrille på bussen ;

 


Jag , Marco & Jocke :

 


Jag och Jossan ( "min mamma" ) :

 

Jag och älskling ( chrille ) :

 

Chrille    :

 



så, nu orkar jag inte lägga upp några fler bilder ;* <3

eller jo, en till, fast de är den sista, oh den är på mig ;dd


 


såå :p



// ZANDRAKOCK   <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra - 1 maj 2011 12:24


sorry bloggich!,   nu vare typ asslänge sen ja la upp ett inlägg, de har hänt apmycket sen senast!, jag har blivit tsm med väääääärdens underbaraste !  <3 ISAK NILSSON! <3     Sen typ, hare väll inte hänt så mkt!, ja pallar f...

Av Zandra - 15 januari 2011 18:43


shofan bloggen ;d <3   kan berätta lite snabbt vad som hänt   <3   10 januari, blev jag och chrille tsm igen   <3 11 januari, stan med Zabina  <3 12 januari, kommer inte ihåg   <3 13 januari, förlovades med chrille   &lt...

Av Zandra - 9 januari 2011 21:51


shoofan, bloggen.   vet inte va jag ska skriva om ! :/ mår skit dåligt, om jag säger såhär så kanske ni fattar 27 oktober - 8 januari !      .. åh ja de är rätt ni tänker på, de är slut !   .. jag har mist värdens underbaraste. ...

Av Zandra - 26 december 2010 19:29

Shofan ! :') <3   idah har jag vart i valbo oh shoppa lite ! (': <3   jag har köpt ;   2 par tights :) 3 par tröjor :) 2 par jeans :) ett pack strumpor :) tror de va allt ! ;p eller jo jag köpte lite mer men de är priva...

Av Zandra - 22 december 2010 20:27


shoobre, bloggen ! :) <3   snart äre julfan ;) <3 om 2 days ;D <3   men ah, sorry att jag inte lagt ett inlägg på LÄÄÄNGE!, mwen som sagtt, mycke att göra & mycket som händer nu oh shit. lovar att bättre mig :) <3   men iaf,...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards