Alla inlägg under december 2010

Av Zandra - 26 december 2010 19:29

Shofan ! :') <3


idah har jag vart i valbo oh shoppa lite ! (': <3


jag har köpt ;


  1. 2 par tights :)
  2. 3 par tröjor :)
  3. 2 par jeans :)
  1. ett pack strumpor :)

tror de va allt ! ;p

eller jo jag köpte lite mer men de är privat   <3


de kommer bilder på kläderna ;


  allt :)


  tightsen på ;D


  en annan bild med tightsen på ;) <3


  dom mörkblåa jeansen ;) <3


  lite ljusare jeans :) <3


  en av de tre tröjorna, <3


  två av de tre tröjorna :) <3


  åh den sista ;) <3



ska in te stan i morgon oh köpa lite mer ! :) <3



men vi syns & hörs imorgon ! ;) <3



// ZANDRAKOCK !   <3

Av Zandra - 22 december 2010 20:27

shoobre, bloggen ! :) <3


snart äre julfan ;) <3

om 2 days ;D <3


men ah, sorry att jag inte lagt ett inlägg på LÄÄÄNGE!, mwen som sagtt, mycke att göra & mycket som händer nu oh shit. lovar att bättre mig :) <3


men iaf, idah blir de inge vanligt inlägg utan nu ska jag lägga upp ett inlägg om den person jag älskar mest på denna jord , <3



Christoffer Ohlsson, <3

Jag älskar dig obeskrivligt mycket!, <3

sen första gången jah såg dig i ögonen har jag älskat dig och de kommer jag göra, nu, så & FÖRALLTID, <3

Du kan inte förstå hur mycket du betyder, <3

Du är så fruktansvärt underbar, <3

Du är så fruktansvärt säxig ;), <3

Du är så fruktavsvärt söt, <3

Du är så fruktansvärt fantastisk, <3


Du är som en underbar dröm man aldrig vill vakna upp ur, <3


Du är den som får mig att lev en till dag, <3

Du är den som får mig andas, <3

Du är den som får mitt hjärta att slå, <3

Du är den som får mig se de vackra i livet, <3

Du är den som får mig le, <3

Du är den som får mig känna hur riktig kärlek känns, <3


För varje sekund som går, älskar jag dig mer & mer, <3

För varje minut som går, saknar jag dig mer & mer, <3

För varje timme som går, tänker jag på dig mer & mer, <3

För varje vecka som går, får jag träffa dig mer & mer, <3

För varje månad som går, utvecklas mina känslor mer & mer, <3


När du försvinner ur mitt liv, kommer jag inte orka stå på bena, bara falla ihop och aldrig mer se värden.

Jag har gett dig mitt hjärta, behåll de eller kasta de i tusen bitar för jag vill inte ha tillbacks de när inte du är min, <3


Ditt leende är så sjukt fint, <3

Din röst är så underbar, <3

Dina ord som säger att du "älskar mig", är så sjukt underbara, <3

Dina händer är så stora, att dom täcker mina, <3


Du är allt jag nånsin önskat, <3

Du är allt jag nånsin drömt, <3

Du är den som får mig minas, alla dagar jag glömt, <3


Du är den som jag ALLTID vill vara nära, <3

Du är den som håller mig varm, <3

Du är den som får mig känna trygghet, <3


DU ÄR VÄRDENS ABSOLUTA BÄSTA POJKVÄN


NÅGONSIN !   <3



 




//  ZANDRA KOCK !   <3


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards